NAMING

A continuació detallem alguns criteris bàsics que hauries de tenir en compte:

  • Brevetat 
    • El més apropiat és que el nom no tingui més d’una o dues paraules.
  • Fàcil lectura i pronunciació 
    • Cal tenir en compte que un nom no només es veu i es llegeix. També es pronuncia i s’escolta. Aconseguir un efecte acústic agradable. En moltes ocasions, l’acte de comprar exigeix a​​nomenar la marca, i en aquest aspecte el llenguatge i el radi d’acció de la marca és important.
  • Memorització visual i auditiva 
    • Escollir el nom de la teva marca ha de ser un procés que té molt en compte els gustos del teu target. Ha de ser fàcil de recordar tant en l’àmbit plàstic com fònic.
  • Associació i evocació 
    • És positiu que la teva marca s’associï al teu producte o servei.
  • Distinció 
    • Un bon nom identifica i diferencia una marca de la competència.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada